خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/30 - 14:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
موسوی لارگانی نوشت:

تخلف ۹۲ هزار میلیارد تومانی در ‎فولاد مبارکه پیامد بی توجهی به هشدارها است

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان درمجلس در توئیتی تخلف ۹۲هزار میلیارد تومانی را رکورد بزرگی در میزان ‎فساد صنعتی در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



۱-دو سال پیش درباره  فساد عظیم در ‎فولاد مبارکه هشدار دادم.اما با پروپاگاندا و پول پاشی سایبری مانع دیدن هشدارها شدند. تمام رسانه ها از هر جناحی،حتی صدا وسیما به ارگان مدیران و حامیان فولاد تبدیل شدند.صدها میلیون در فضای مجازی پول پاشی شد و میلیاردها تومان خرج رپرتاژ در رسانه ها. 

‏۲- هدف منکوب کردن هشدار دهنده و وارونه نمایی حقایق بود. سرانجام که راهی جز تحقیق و تفحص مجلس باقی نماند، طرح تفحص را کلید زدیم. عمق فساد بسیار ویران کننده تر از آن است که تصورش را می کردیم. ۹۲هزار میلیارد تومان تخلف، قطعا رکورد بزرگی در میزان ‎فساد صنعتی در کشور است.

‏۳- مقامات دولت وقت تمام قد پشت ‎ عظیمیان مدیر عامل متخلف فولاد و همدستانش ایستادند. فولادمبارکه حیات خلوتشان بود.این مقامات به اصفهان سفر می کردند اما برای بازدید از فولادمبارکه! اصلا و ابدا به جایی مثل ‎زاینده رود سر نمی زدند.کشاورزان را نمی دیدند. هرچه بود فولادمبارکه بود وبس!

‏۴- لذا تخلف ۹۲ هزار میلیارد تومانی در ‎ فولادمبارکه پیامد بی توجهی به هشدارهایی است که طی چند سال گذشته دادیم. تمام مقامات مرتبط از روحانی، جهانگیری، واعظی تا وزیر سابق صمت و مدیرعامل قبلی فولاد و بانیان وضع موجود در فولاد مبارکه متخلفند و باید برکنار و محاکمه بشوند.

‏۵- همچنین باید برای مهار جوسازی کاذب رسانه ای چه در خبرگزاری ها و چه درفضای مجازی فکر اساسی کرد. چراکه نماینده یا هر مقام مسئول دلسوز و پاکی که درباره یک اشکال یا فساد تذکری می دهد، بلافاصله از چپ و راست بر سرش می ریزند و او را به سهم خواهی متهم کرده بدون اینکه به هشدار بپردازند./



 

  • کد خبر : 347782
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار