خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/02 - 13:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
محمدبیگی در توئیتی نوشت:

برهم زدن امنیت عمومی و حرکات ساختارشکنانه بازی در نقشه دشمن است

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس در توئیتی مطرح کرد؛قانون الهی عفاف و حجاب در جامعه یک واجب دینی است و با هیچ چیزی قابل معامله نیست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



در جلسه ویژه مجلس در کمیسیون امور داخلی برای پیگیری فوت خانم امینی شرکت کردم.اسناد و شواهد ارائه شده توسط فراجا،پزشکی قانونی،اورژانس،معاینات وشاهدان صحنه بررسی دقیق شد؛بررسی نتایج دوربین‌های شهری و سایر آزمایشات نیز در جریان است.

نیروی انتظامی نیز جلودار پیگیری جزئیات این موضوع است



در این قضیه شاهد جولان دروغ پردازان،شایعه سازان و فتنه گران در جنگ ترکیبی دشمن برای اهداف شوم پشت پرده هستیم.جهاد تبیین و اطلاع رسانی ابعاد این تحقیقات حاصله از طریق رسانه ملی و دیگر تریبون‌ها ضرورت دارد،باید دستگاه حقوقی،قضایی و ارگان‌های نظارتی بسرعت و دقت نتایج را به مردم اعلام نمایند.

قانون الهی عفاف و حجاب در جامعه یک واجب دینی است و باهیچ چیزی قابل معامله نیست.بی شک برهم زدن امنیت عمومی و حرکات ساختارشکنانه بازی در نقشه دشمن و محکوم به شکست است،جمهوری اسلامی حرم است و ملت ایران مدافعان این حرم.



قطعاً به هیچ کسی اجازه تعرض به این حرم را نمی‌دهیم./



 

  • کد خبر : 349400
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم