خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/18 - 14:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
عباسی نوشت:

برخی ذوق زده، بر طبل فساد حوزه چای می‌دمند!

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی در توئیتی مطرح کرد: ملت ایران یادشان نرفته که در دولت قبل رسیدگی به پرونده تخلفات نزدیکان دولت، خط قرمز بود!

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت؛  علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: 



‏از سلامت و صداقت دولت سیزدهم همین بس که کوچکترین فساد را در بدنه خود و نزدیکان برنمی‌تابد و در هر سطح و مقداری که باشد با آن برخورد می‌کند.



ملت ایران یادشان نرفته که در دولت قبل رسیدگی به پرونده تخلفات نزدیکان دولت، خط قرمز دولتمردان بود! و قبل از ورود به پرونده‌های فساد با  ‏وقاهت به نظام اعلام جنگ می‌کردند!



برخی ذوق زده از اینکه سوژه مناسبی پیدا کرده‌اند، بر طبل فساد حوزه چای می‌دمند! غافل از اینکه عمده!! این فساد در دوره دوستانشان اتفاق افتاده و اعتراض ما هم به مسئولان دولت فعلی این است که چرا زودتر جلوی فساد ادامه دار دولت قبل را نگرفتند ‏و عاملین آن را زودتر برکنار نکرده و به دستگاه قضا معرفی نکردند؟



این جماعت بدانند ملت آگاه شده‌اند و خوب می‌دانند فسادستیزی این دولت مانندی در دولت‌های گذشته نداشته و در این زمینه دولت‌های گذشته به گرد این دولت هم نمی‌رسند و حتی فرسنگ ها فاصله دارند./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 372722
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار