خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/15 - 11:19
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
توانگر نوشت:

باید به دنبال شیوه‌های بهتر برای اجرای قوانین حجاب باشیم

نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی به بخشی از نامه ای خطاب به رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر،اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مجتبی توانگر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:  



دین خدا بازیچه و مطاع دنیوی چند ظاهرالصلاح فاسدالعقیده نیست

در نامه‌ای به حجت الاسلام صدیقی رییس ستاد نهی از منکر پیرامون صحبت‌های اخیر ایشان نکاتی را متذکر شدم:



- باید به جای صحبت‌ها و اقداماتی که تکمیل‌کننده پازل صهیونیسم است به دنبال شیوه‌های بهتر برای اجرای قوانین حجاب باشیم

- گفته‌اید مجلس مانع طرح حجاب شده است چه انگیزه ای جز سیاسی‌کاری و تخریب عقلای مجلس باعث می‌شود که مجلس شورای اسلامی، مانع طرح عفاف و حجاب معرفی شود؟



در حالی که نهادهای بالادستی ضمن بررسی شرایط موجود معتقدند قوانین فعلی در حوزه حجاب کافی است و نیاز به قانون‌گذاری جدید نیست.



- آقای آقاطهرانی نیز مدعی شده رییس مجلس جلوی طرح را گرفته، درحالی که ایشان در مجالس ۸، ۹ و ۱۱ در کسوت قانون‌گذار حاضر بود و هستند و در مجالس نهم و یازدهم رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بوده و هستند، حتی اگر قانونی نیاز باشد آقاطهرانی نباید مطالبه‌گر باشند بلکه باید پاسخ بدهند.

- هرنوع قانون‌گذاری و رفتاری می‌بایست براساس مشی رهبر معظم انقلاب باشد که «ضعیف الحجاب‌ها» را نه مخالف دین نه انقلاب ندانسته‌اند وحتی گفته بودند که به برخی از آن‌ها غبطه می‌خورند

- آیا خط و مشی افراد منتسب به شما و منصوبین شما که اظهارات نادرست و ضدامنیتی و غیرواقع درباره حجاب و عفاف بیان می‌کنند همین مشی رهبر حکیم انقلاب است؟

- معتقدم که دراین مسیر حتما نباید سراغ شیوه‌های پوسیده و شکست‌خورده قبلی برای این مسئله رفت. شیوه‌هایی همچون گشت ارشاد که قبلا باعث بروز مسائل امنیتی و سیاسی برای کشور و مردم شده‌اند.

- مقام معظم رهبری امسال را «مهار تورم، رشد تولید» نام‌گذاری کرده‌اند. با توجه به شرایط معیشتی مردم یکی از مهم‌ترین وجوه امر به معروف و نهی از منکر همین حوزه معیشت و اقتصاد باشد و لذا انتظار از همه متولیان این است که به مسئله اصلی و اولویت کشور و مردم نیز دقت و توجه داشته باشند.

- اگر شما و دوستانتان درپی فتح کامل پارلمان هستید و از فرط بی‌کارنامه بودن مجبورید به ریسمان حجاب متوسل شوید، در حال بسط منکر و زدودن معروف هستید. دین خدا بازیچه و مطاع دنیوی چند ظاهرالصلاح فاسد العقیده نیست که هر روز مانند مارگیران آن ملعبه قدرت‌طلبی کنند.



 

  • کد خبر : 359391
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار