خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/15 - 12:10
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فضای مجازی

ایران اسلامی؛ از ‎ذلّت وابستگی در دوران پهلوی تا عزّت استقلال

نمایندگان مردم در خانه ملت در یادداشت هایی آغاز دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یادداشت هایی در شبکه ایکس آغاز دهه مبارک فجر ار تبریک گفتند:



سیدمصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:  



‏ضربه‌ای که ‎ آمریکا و یاران و ایادیش از پیروزی انقلاب اسلامی خوردند باعث تنبه آنها نشد و فقط بر کینه و شرار‌ت آنها افزود و دست به تحریم ها و بدسگالی‌ها زدند تا به خیال خام خود ما را به زانو درآورند.



 میرسلیم نوشت:

‏آرمان ‎ انقلاب اسلامی، رهایی‌بخشیدن از شر استکبار و طاغوت و شیاطین داخلی و خارجی است که با اجرای احکام الهی و حفظ حرمت ‎قرآن و اهل بیت علیهم السلام حاصل می شود.



 وی همچنین نوشت:



امام خمینی(ره) موفق شد ملتی را از زیر یوغ استکبار و ستمشاهی برهاند؛ زیرا بنده مطیع و مخلص ‎خدا بود و با تمام وجود از پیامبر اکرم(ص) پیروی می کرد و شیفته اهل بیت علیهم السلام بود. 



 



روح اله عباس پور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج  و سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



‏«اتکا به اعتماد و اعتقاد به استعداد و توان مردم» از جمله عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و شکوفایی و قوام یافتن مبانی آن طی ۴۵ سال گذشته بوده است.

تقویت این اصل مهم که خروجی آن افزایش شور و مشارکت اجتماعی می باشد،یک وظیفه شرعی اخلاقی و انقلابی است.

دهه فجر مبارک



علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: 



‏غرب پرستان و کسانی که برای‌ استکبار به سرکردگی آمریکا در کشور فرش قرمز پهن می‌کنند آیا می‌دانند تمام پول فروش نفت عراق در بانک‌های آمریکا نگهداری و بودجه عراق بصورت ماهانه از طرف آمریکا پرداخت می‌شود و این یکی از میراث‌های شوم اشغال عراق است که از سال ۲۰۰۳ تاکنون برجای مانده ‏است؟

روح حضرت امام(ره) و شهدا شاد و سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی مستدام که ایران اسلامی را از ‎ذلّت وابستگی به ‎ عزّت استقلال همه جانبه رساندند.

‎دهه فجر مبارک



 



مالک شریعتی نیاسر  نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری از ورود امام خمینی (ره)به ایران در توئیتی نوشت:

‏تو به ‎ فلسطین جرأت ‎ طوفان الأقصى دادی!

  • کد خبر : 375739
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار