خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/30 - 09:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
تقوی:

گنجینه ایثار و شهادت اردکان مروری بر تاریخ رشادت و ایثار ایرانیان است

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، در پی بازدید از گنجینه ایثار و شهادت اردکان از آن به عنوان گنجینه تاریخی رشادت و ایثار شهدای ایران یاد کرد.

سیدرضا تقوی در گفت‌ و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات بازدید از گنجینه ایثار و شهادت واقع در شهر اردکان، گفت: این مجموعه بیانگر ایمان و اعتقاد عمیق این مردم به اسلام و خود یک تاریخ است و از این جهت ایجاد آن کار بسیار بزرگی است.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بنده این میزان ذوق، سلیقه و جامعیت را در بسیاری از جاها ندیدم و امیدوارم قلم دارانمان که همیشه قلم داران فکر و فرهنگ بوده‌اند از این مجموعه بازدید کنند و از سوژه‌های فراوانی که در آن وجود دارد، الهام بگیرند و آنها را به کتاب تبدیل کنند تا از این طریق بتوانیم از ارزش‌های جوشیده و خون پاک و شفاف این شهیدان بزرگوار پاسداری کنیم.



رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: شهدا گنجینه ارزشمندی هستند بنابراین این گنجینه دنیایی را در خود جای داده است و شهامت‌ها، سرافرازی‌ها، عزت‌منشی‌ها، ایمان و غرورمندی قله‌سان‌ها را در معرض ظهور قرار می‌دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 347725
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار