خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/04/13 - 14:57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
جباری با اشاره به بازدید خود از مراکز برگزاری آزمون سراسری مطرح کرد:

گلایه داوطلبان از نبود تناسب بین سئوالات کنکور و کتب درسی

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس با انتقاد شدید از طرح سئوالات دشوار برای کنکور سراسری با وجود شرایط کرونایی و تعطیلی کلاس‌ها، خواستار توضیح سازمان سنجش درباره علت میزان دشواری سئوالات شد.

احمد جباری در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بازدید خود از مراکز برگزاری آزمون سراسری، عنوان کرد: در این بازدیدها و نظارت‌های میدانی پس از اتمام کنکور، پای درد و دل عزیزانی که در کنکور شرکت کرده بودند، نشستیم و آن‌ها به شدت نسبت به سطح بالای سئوالات گله مند بودند.



نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس  ادامه داد: داوطلبان معتقد بودند که سطح سئوالات به هیچ عنوان متناسب با آموزش در فضای مجازی و شرایط امروز کرونایی کشور نبود، افزود: حدود دو سال است که کلاس‌های حضوری دانش آموزان و داوطلبان کنکور کاملا تعطیل شده و قطعا این شرایط سخت، تأثیرات منفی روی میزان آمادگی داوطلبان دارد.



وی با بیان اینکه حتی بر اساس اظهارات معلمان و کارشناسان، در کنکور امسال سخت ترین سئوالات ممکن برای دانش آموزان طرح شده است، گفت: از سازمان سنجش در این زمینه گلایه داریم؛ این سازمان چه توجیهی برای طرح سئوالات در این حد دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 322503
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار