خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/23 - 16:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
سخنگوی کمیسیون آموزش خبر داد:

گزارش رئیس و دادستان دیوان محاسبات کل کشور در نشست کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی تفریغ بودجه آموزشی و پژوهشی کشور با حضور رئیس و دادستان دیوان محاسبات کل کشور در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست عصر امروز (سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد: در نشست امروز رئیس و دادستان دیوان محاسبات کل کشور مهمان کمیسیون آموزش بودند که گزارشی از تفریغ بودجه آموزشی و پژوهشی کشور به کمیسیون ارائه شد.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز به موارد و تخلفات اشاره و روند رسیدگی و حسابرسی به تخلفات نیز تشریح شد.



وی ادامه داد: همچنین در خصوص ذی حسابی دانشگاه‌ها نیز پیشنهاداتی از جانب نمایندگان ارائه شد که با استقبال مسئولان ارشد دیوان قرار گرفت و درباره تخلفات احتمالی در ذی حسابی دانشگاه‌ها عنوان شد که احکامی در صورت بروز تخلف صادر می‌شود.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه گزارش تفریغ بودجه امسال حدود 50 روز پیش از موعد مقرر به صحن علنی مجلس ارائه شد، نمایندگان مطالعه دقیقی در این رابطه داشته و نقاط ضعف را در بودجه 1400 تا حد امکان برطرف کردند و بابت این مسئله نیز از دیوان محاسبات تقدیر شد./



پایان پیام  

  • کد خبر : 312067
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار