خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/23 - 17:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حاجی پور مطرح کرد:

گزارش رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان به اعضای کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

رضا حاجی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه 23 آذر (کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: در بخش نخست نشست امروز کمیسیون یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به بیان مسائل، مشکلات و اولویت‌های این وزارتخانه پرداخت.



نماینده مردم آمل در مجلس یادآور شد: اعضای کمیسیون نیز به بیان دغدغه‌ها و مسائل خود پرداختند و به موضوعاتی از جمله ضرورت اجرای دقیق و سریع رتبه بندی فرهنگیان، اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، توسعه فضاهای آموزشی با محوریت مناطق محروم و تعیین تکلیف نیروی انسانی پرداختند که آقای نوری نسبت به این مسائل برنامه‌های خود را مطرح کرد.



وی ادامه داد: گزارش رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان در خصوص اقدامات انجام شده توسط آن سازمان نیز دیگر دستور کار کمیسیون در نشست امروز بود که با حضور حاجیان زاده رئیس این سازمان در خصوص برنامه‌‎ها و عملکرد این سازمان بحث و بررسی صورت گرفت.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن فصل بودجه کمیسیون دستگاه‌های مختلف در حوزه آموزشی، پرورشی و پژوهشی را دعوت و از آن‌ها گزارش عملکرد می‌گیرد تا نسبت به عملکرد این دستگاه‌ها بودجه عملیاتی به آن‌ها اختصاص دهد و دستگاه‌های فعال را حمایت کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 333636
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار