خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/16 - 17:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
با حضور وزیر علوم؛

گزارش 100 روزه عملکرد وزارت علوم به کمیسیون آموزش ارائه شد

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از حضور وزیر علوم و ارائه گزارش عملکرد 100 روزه اتین وزارتخانه به کمیسیون آموزش خبر داد.

رضا حاجی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه 16 آذر (کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: دستور کار نخست نشست امروز کمیسیون آموزش که به ارائه گزارش وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص اقدامات انجام شده آن وزارت در ۱۰۰ روز ابتدایی دولت سیزدهم اختصاص داشت.



نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم افزود: در نشست امروز اعضای کمیسیون نسبت به اجرای استقلال دانشگاه‌‎ها، تعطیلی برخی واحدها و برخی عزل و نصب‌‎ها و عمل به برنامه‌‎های وزارت علوم نقطه نظرات خود را بیان و وزیر علوم نیز اقدامات 100 روز وزارتخانه را تشریح کرد.



وی ادامه داد: طرح جدید وزارت علوم برای دانش آموختگان مقطع دکتری به جای گذراندن خدمت سربازی، تاسیس معاونت فناوری در وزارت علوم، ایجاد نظام ایده ها و نیازها و چابک سازی چارت وزارت علوم از جمله مواردی بود که وزیر علوم در این نشست به آن‌ها اشاره کرد.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: در بخش پایانی نشست امروز کمیسیون نیز اعضای کمیسیون، ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط رئیس سازمان بسیج اساتید به مناسبت هفته بسیج را استماع کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 333003
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار