خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/26 - 14:59
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
کریمی فیروزجایی:

کیومرث هاشمی عملکرد قابل دفاعی در حوزه ورزش دارد و مورد قبول جامعه ورزش است

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه اهالی ورزش از معرفی کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش خرسند هستند، گفت: کیومرث هاشمی سابقه درخشانی دارد و تعامل خوبی با سایر ارکان دولت و به ویژه مجلس می‌تواند، داشته باشد.

علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به معرفی کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش، اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که نمایندگان مجلس و اهالی ورزش از معرفی آقای کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش خرسند هستند.



نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: نکته مثبتی که این انتخاب دارد این است که رئیس جمهور فردی را برای وزارت ورزش انتخاب کرده است که از بدنه ورزش و همسو با ورزشکارانی است که سابقه خوبی در این حوزه دارند.



عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: با سابقه خوبی که از آقای هاشمی سراغ دارم تعامل خوبی با سایر ارکان دولت و به ویژه مجلس می تواند داشته باشد و این نشان از سابقه خوب آقای هاشمی در عرصه ورزش است.



کریمی فیروزجایی تاکید کرد: پیش بینی ما این است که آقای هاشمی با رأی بالا و خوبی از سوی مجلس به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب خواهد شد تا ورزش کشور را که اخیراً دچار حاشیه و نابسامانی شده است به ساحل آرامش برساند./



پایان پیام

  • کد خبر : 368225
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار