خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/25 - 10:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
ایری در نشست جمع بندی نظارت میدانی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به گلستان:

کمیسیون فرهنگی مجلس حل مشکلات سوارکاران بندر ترکمن را در اولویت کاری قرار دهد

نماینده مردم ترکمن، درگز و کردکوی در مجلس، گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس حل مشکلات سوارکاران بندر ترکمن را در اولویت کاری قرار دهد تا با رفع مشکلات موجود در میدان سوارکاری شاهد خوشحالی مردم این منطقه باشیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عبدالجلال ایری در نشست جمع بندی نظارت میدانی سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس که در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: زیرساخت های ورزشی استان و همچنین حوزه انتخابیه و پروژه های فرهنگی دارای مشکلات اساسی هستند که انتظار می رود کمیسیون فرهنگی مجلس این موضوعات را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهند.



وی افزود: میدان اسب سواری بندر ترکمن با نواقص زیادی روبه رو است و باید وزارت ورزش با جدیت برای حل این مشکل اقدام کند و البته پروژه های ورزشی دیگری هم وجود دارد که بایستی در این راستا هم گام های اساسی برداشته شود.



نماینده مردم بندر ترکمن، درگز و کردکوی در مجلس بیان کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس مساعدت کند تا ساختارهای فرهنگی شهرستان و استان را ارتقا دهیم و با دعوت از وزرای مربوطه در کمیسیون متبوع این مطالبات را پیگیری تا عملیاتی شوند.



این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: سوارکاری شهرستان بندر ترکمن یک ظرفیت بی نظیر ورزشی است اما متاسفانه میدان اسب سواری وضعیت مطلوبی از لحاظ امکانات خدماتی و رفاهی ندارد و انتظار می رود اعضای کمیسیون فرهنگی این مطالبه جدی ما را پیگیری کنند تا شاهد رونقی در این میدان باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 345727
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار