خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/25 - 08:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری در تشریح بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛

کمیسیون فرهنگی در چهار سال گذشته حداکثر توان خود را برای حمایت از صنعت نشر داشته است

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد درخواست افزایش اعتبارات حوزه نشر در بودجه سالانه را داشته است،گفت: کمیسیون فرهنگی در چهار سال گذشته از حداکثر توان خود برای تقویت حوزه فرهنگ و هنر استفاده کرد و این مهم در جلسه روز گذشته مورد توجه مسئولان وزارت فرهنگ قرار گرفت.

اعضای کمیسیون فرهنگی

غلامرضا منتظری در در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح بازدید (دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه) کمیسیون فرهنگی از نمایشگاه کتاب؛ گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی روز گذشته بازدیدی از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران داشتند که طی این بازدید نشستی با یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل برگزاری نمایشگاه شکل گرفت و نقاط ضعف‌ و قوت این رویداد فرهنگی به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم گرگان و و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر در حال برگزاری است، افزود: امسال ناشران بیشتری در نمایشگاه حضور دارند که این موضوع از تنوع کتاب‌های ارائه شده برای گروه‌های سنی مختلف خبر می‌دهد، همچنین هر فرد ایرانی در هر نقطه‌ای از کشور می‌تواند به شکل مجازی کتاب را با تخفیف خرید کند و به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرد که این مهم طبق اعلام معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حدود ۲۰ میلیارد تومان برای وزارتخانه هزینه به دنبال دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد درخواست افزایش اعتبارات حوزه نشر در بودجه سالانه را داشته است، اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی در چهار سال گذشته از حداکثر توان خود برای تقویت حوزه فرهنگ و هنر استفاده کرد و این مهم در جلسه روز گذشته مورد توجه مسئولان وزارت فرهنگ قرار گرفت.

منتظری در پایان با بیان اینکه اعضای کمیسیون فرهنگی از غرفه‌های مختلف نمایشگاه بازدید داشتند، خاطرنشان کرد: ناشران دغدغه‌هایی در حوزه نشر، گرانی کتاب، مشکلات چاپ و…. دارند که امیدواریم مورد توجه دولت قرار بگیرد تا شاهد کاهش مسائل این گروه از فرهیختگان باشیم./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 378385
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار