خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/20 - 16:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
راستینه نشست کمیسیون فرهنگی مجلس را تشریح کرد:

کمیسیون فرهنگی با پیشنهادات خود از لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار تمام قد دفاع خواهد کرد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  از بررسی لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار، در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: کمیسیون فرهنگی با توجه به اینکه کمیسیون اصلی در تصویب قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده بود، امروز هم در دفاع از حقوق بانوان از این لایحه تمام قد با ارائه پیشنهاداتی حمایت خواهد کرد.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (یکشنبه؛ 20 فروردین ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در نشست امروز کمیسیون کلیات «لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار» با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی بررسی شد.



 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای کمیسیون در این جلسه دغدغه‌های و پیشنهادات خود را در مورد جزییات «لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار» مطرح کردند و مقرر شد تعدادی از اعضای کمیسیون به نمایندگی از طرف کمیسیون فرهنگی در جلسات بررسی این لایحه در کمیسیون اجتماعی حضور یابند.



نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: تصویب کلیات این لایحه گام بلند مجلس یازدهم در دفاع از حقوق بانوان به عنوان محور اصلی کانون خانواده است، امیدواریم با تصویب جزییات آن شاهد کاهش آسیب‌هایی باشیم که بانوان را در جامعه تهدید می‌کند.



وی در ادامه اظهار کرد: مجلس یازدهم با تصویب کلیات «لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار» و «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» در دفاع از حقوق بانوان پیشتاز است. کمیسیون فرهنگی با توجه به اینکه کمیسیون اصلی در تصویب قانون جوانی جمعیت بوده امروز هم در دفاع از حقوق بانوان از این لایحه تمام قد با ارائه پیشنهاداتی حمایت خواهد کرد.



راستینه در پایان خاطر نشان کرد: در این نشست مقرر شد، جلسات کمیسیون به صورت مداوم در خصوص بررسی «لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار» ادامه داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359769
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم