خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/02 - 11:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حاجی پور خبر داد:

پیگیری مجلس برای تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در همه استان‌ها

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از پیگیری خود و نمایندگان به ویژه اعضای کمیسیون آموزش برای پرداخت هرچه سریع‌تر و هماهنگ پاداش پایان خدمت فرهنگیان در همه استان‎‌ها خبر داد.

رضا حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به آغاز پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در برخی استان‌ها، عنوان کرد: بالاخره با پیگیری‌های فراوان نمایندگان به ویژه اعضای کمیسیون آموزش، و نامه نگاری‌های متعدد با وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه، واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال 1399  آغاز شده است.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تأخیر صورت گرفته در پرداخت این حق مسلم بازنشستگان فرهنگی، تصریح کرد: پاداش پایان خدمت فرهنگیان عزیز باید در دولت قبل پرداخت می‌شد و نباید اینچنین در این شرایط تورمی به تأخیر می‌افتاد.



وی افزود: در هر صورت با پیگیری‌های صورت گرفته این حق مسلم معلمان استان به استان در حال واریز است و انتظار داریم این حق معلمان هرچه سریع‌تر و در همه استان‌ها به دست فرهنگیان بازنشسته برسد.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: در حال حاضر نیز علاوه بر وزارت آموزش و پرورش از سازمان برنامه و بودجه پیگیر واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان در همه استان‌ها هستیم./



پایان پیام 

  • کد خبر : 331900
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار