خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/26 - 10:07
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
یزدی خواه در نشست با اعضای کانون جودوکاران مطرح کرد:

پیگیری برای رفع تعلیق جودو از طریق وزارت ورزش

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نشست خود با اعضای کانون جودوکاران ایران، عنوان کرد: در این نشست شنوای درد دل جودوکاران و مشکلات آنان بودیم و قطعا موضوع رفع تعلیق جودو از طریق وزارت ورزش پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست صمیمی سید علی یزدی خواه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اعضای کانون جودوکاران ایران با هدف بررسی مشکلات ورزش جودو برگزار شد.



یزدی خواه در تشریح این نشست صمیمی عنوان کرد: حدود دو سال از تعلیق جودوی ایران با اقدام فدراسیون جهانی جودو، به‌دلیل حضور نیافتن ملی‌پوشان کشورمان در مقابل جودوکاران رژیم‌ منحوس صهیونیستی می‌گذرد و در طول این مدت جودوکاران ایرانی از حضور در مسابقات آسیایی و جهانی محروم شده‌اند.











نشست یزدی خواه با اعضای کانون جودوکاران ایران


 



وی تصریح کرد: در این نشست تعدادی از پیشکسوتان و مربیان جودوی کشور به بیان دیدگاه‌های خود در مورد تعلیق جودوی ایران و همچنین راهکارهای برون رفت از این  محرومیت پرداختند.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: در پایان مقرر شد جهت پیگیری و حل این موضوع با استفاده از ظرفیت های کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و دعوت از وزیر ورزش و جوانان، این مهم مجدداً در دستور کار کمیسیون قرار گیرد تا مشکلات جودو به ویژه پس از بحق تعلیق رفع شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 345851
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار