خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/07 - 16:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نشست رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور با اعضای کمسیون آموزش مجلس شورای اسلامی؛

پیام نور، دانشگاهی عدالت محور با کمترین آسیب اجتماعی است

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه پیام نور، دانشگاهی عدالت محور و با کمترین آسیب اجتماعی است.

محمد وحیدی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور با اعضای کمیسیون آموزش، با اشاره به اینکه فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور جزو موفق ترین افراد هستند، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور دارای استانداردهای بالای آموزشی است و تعداد قبولی دانشجویان این دانشگاه در کنکور نیز نشان دهنده این موضوع است.



وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور جزو دانشجویان فعال در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی هستند، تصریح کرد: در خراسان شمالی بزرگترین هیئت مذهبی دانشجویی مربوط به دانشگاه پیام نور است.



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور دارای انسجام اجتماعی بالایی هستند، افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که دغدغه‌های مسئولان دانشگاه پیام نور کمتر از گذشته شود.



وحیدی با اشاره به اینکه نیاز است نیروهای شورای مرکزی پیام نور در استان‌ها حضور فعال‌تری داشته باشند، ادامه داد: باید تلاش کنیم حوزه‌هایی که هویت دانشگاه پیام نور است را تقویت کنیم و نمی‌توانیم برای دانشگاه‌‌ها سلیقه‌ای تصمیم بگیریم که یک روز باشند و یک روز حذف شوند.



نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور در خراسان شمالی دارای واحد مرزی است، تصریح کرد: امنیت مرز تنها مربوط به مسائل نظامی نیست بلکه افزایش شاخص‌های اجتماعی که دانشگاه پیام نور یکی از شاخص‌های اجتماعی در منطقه مرزی خراسان شمالی است، می‌تواند در امنیت مرز نقش مؤثری داشته باشد.



وی با بیان اینکه توان مدیریتی خوبی در دانشگاه پیام نور وجود دارد، اظهار کرد: کرونا نشان داد که دانشگاه پیام نور موفق‌ترین آموزش از راه دور را دارد و برای بسیاری از حوزه‌های آموزشی کشور تبدیل به الگو شد.



نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی یکی از نیازهای دانشگاه پیام نور خراسان شمالی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 348344
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار