خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/05 - 13:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

پیام نماینده مردم رشت در مجلس به مناسبت هفته بسیج

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس به‌مناسبت هفته بزرگداشت بسیج پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام در مجلس به مناسبت هفته بسیج و روز بسیج مستضعفین پیامی بدین شرح صادر کرد:



بسم الله الرحمن الرحیم



بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می دهد. (حضرت امام خمینی ره)



سلام بر بسیجیان غیرتمند ، صدیق و اهل بینش که در مواقع حساس توانسند در عرصه های امنیت، سلامت و سازندگی با خدمت رسانی خود، مظهر اتحاد و انسجام ملی باشند و نشان دادند در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی مایه سرافرازی، اقتدار و دوام و قوام ایران عزیز بوده اند.



قطع یقین همواره نام بسیج در سراسر ایران و اقصی نقاط این مرز و بوم، یادآور تبلور امید در اوج نا امیدی است.



اینجانب با افتخار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه همه بسیجیان پیشگام در عرصه‌های مختلف، فرا رسیدن هفته بسیج را خدمت محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، مردم شریف ایران، بسیجیان عزیز و خانواده‌های آن‌ها و به ویژه مسئولان و اعضای محترم بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان و سایر خواهران و برادران عزیز بسیجی ام در سراسر استان گیلان تبریک عرض می‌کنم.



از خداوند متعال دوام صلابت و حضور مخلصانه این نهاد مردمی را همچون گذشته که گره گشای مشکلات جامعه در کوران حوادث سخت بوده خواستارم.



محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام



دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری و عضو کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی/



پایان پیام

  • کد خبر : 352537
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار