خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/05 - 13:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

پیام تسلیت پاک فطرت در پی شهادت زائران و مجاوران حضرت شاه چراغ (ع)

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، شهادت زائران و مجاوران حضرت شاه چراغ (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس طی پیامی، اقدام تروریست‌های تکفیری در حرم شاهچراغ (ع) را که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از همشهریان شیرازی شد، محکوم کرد.



متن پیام وی، به این شرح است:



بسم رب الشهداء والصدیقین



بار دیگر در اقدامی جنایتکارانه تروریست های از خدا بی خبر که دشمنان ملت ما و امنیت عمومی اند، در حمله‌ ای وحشیانه، تعدادی از همشهریان عزیزمان که در بین آن ها زنان و کودکان بی دفاع هم بودند را به شهادت رساندند.



این‌چنین تلاش های مذبوحانه‌ای، ره به جایی نبرده و در عوض عزم و اراده ملت و نظام ما را در مسیر مبارزه بی امان با تروریسم، راسخ تر می کند.



اینجانب شهادت مظلومانه زائران حرم شاهچراغ (ع) را به محضرمقام معظم رهبری مدظله و ملت شریف و شجاع ایران، به‌ویژه مردم متدین و شهید پرور فارس و شیراز تسلیت گفته، از درگاه الهی برای شهدای این حادثه تلخ علو درجات، برای بازماندگان و خانواده هایشان صبر و شکیبایی و برای مجروحان این حادثه سلامتی و بهبود سریعتر آرزو می نمایم.



از شورای تأمین شهرستان شیراز و نیروهای خدوم امنیتی می خواهم ضمن بررسی ابعاد مختلف این حادثه اقدام و تدابیری در پیشگیری از حوادث مشابه و مقابله با اقدامات کور دشمنان ملت عزیزمان بیندیشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 350919
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار