خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/10 - 09:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

پیام تسلیت احمدی سنگری به مناسبت شهادت "حمزه علی نژاد" بسیجی مدافع امنیت

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت یک غیور مرد مدافع امنیت پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا احمدی سنگری در پی شهادت فرزند استان گیلان "حمزه علی نژاد" شهید بسیجی مدافع امنیت که شامگاه پنجشنبه (5 آبان ماه) در حالیکه کودک 3 ساله خود را به همراه داشت، مورد هدف منافقین قرار گرفت و به شهادت رسید، پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:



"ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون "



خبر شهادت مظلومانه جوان مدافع امنیت، حمزه علی نژاد که به درجه رفیع شهادت نائل آمد موجب تاسف و تالم گردید. به یقین شهادت این جوان محافظ امنیت مردم و فرزند برومند خطه شهید پرور بخش خشکبیجار شهرستان رشت، دگر بار شکوهمندی و عزت را به ارمغان آورده و نسیم جان فزای شهادت را در کوی و برزن جاری و ساری کرده است.



اینجانب شهادت پرافتخار این مدافع حریم امنیت را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف شهرستان رشت و بخش خشکبیجار به ویژه خانواده بزرگوار این شهید سرافراز صمیمانه تسلیت عرض می کنم.از خداوند متعال غفران، سعادت اخروی و هم نشینی با ارواح طیبه حضرات معصومین علیهم السلام برای این شهید راه امنیت و صبری جمیل برای خانواده محترم ایشان و همچنین آرامش برای مردم میهن اسلامی مسألت می‌نمایم.



محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی/



پایان پیام

  • کد خبر : 351208
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار