خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/13 - 15:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

پیام تبریک لاجوردی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طی پیامی آغاز طلیعه فجر انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری و عموم مردم ایران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛  متن پیام تبریک  زهره سادات لاجوردی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:



سالروز متبرک‌شدن خاک وطن با قدوم عزتمند حضرت امام خمینی(ره) پس از سال‌ها تبعید و آغاز طلیعه فجر انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری و عموم مردم ایران تهنیت عرض می‌نمایم. و این روز بزرگ را فرصت مناسبی می‌دانم تا ضمن اهتمام به شناخت دستاوردهای انقلاب، و تبیین و پیروی از آرمان‌های بلند آن، به توفیق پاسداشت این حرکت الهی دست یابیم تا این مسیر نورانی را که با تشکیل حکومت اسلامی، نور امید بر قلوب مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تاباند؛ با مراقبت مست EUمر، غربالگری ناخالصی‌‌ها، و اتکاء به اراده و همبستگی ملت شریف ایران در گام دوم خود به مقصد مطلوب و مورد رضای خداوند متعال، که همانا پیروزی نور بر ظلمت و حق بر باطل است، برسانیم. "و قل جاءالحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا"



زهره سادات لاجوردی



نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر./



پایان پیام

  • کد خبر : 336732
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار