خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/26 - 19:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

پیام تبریک فروردین به مناسبت سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس طی پیامی سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، متن پیام محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین و رئیس فراکسیون ورزش مجلس به شرح ذیل است:



   بسم الله الرحمن الرحیم



بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غروز آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شدو یاد آور ایامی است پر از شور وشادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند.



آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس، نه تنها پیام آوران انقلاب اسلامی در اردوگاه‌های رژیم بعث بودند بلکه مظلومانه نوای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و همچون سرو، نماد ایستادگی و استقامت ملت شکوهمند ایران اسلامی شدند. فرزندان غیور ایران همیشه سربلند، صبور و راضی به قضای الهی، عزتی ارزشمند را به جهانیان نمایاندند.



راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشتند و امروزنیز به عنوان پیشتازان حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله)، در تلاش برای ساختن ایرانی آبادتر و عزتمندتر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.



اینجانب ضمن ادای احترام خاضعانه به پیشگاه آزادگان سرافرار سالروز آزادی اسرا و بازگشت به دامن پر مهر وطن را بر عموم آزادگان ایران عزیز خصوصا آزادگان سرافراز حوزه انتخابیه تبریک و تهنیت عرض می نمایم./



پایان پیام

  • کد خبر : 347577
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار