خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/31 - 16:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

پیام تبریک شهریاری به مناسبت ولادت حضرت معصومه ( س ) و روز دختر

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در پیامی ولادت حضرت معصومه ( س ) و روز دختر را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ متن پیام تبریک حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم به مناسبت تولد حضرت معصومه ( س ) و روز دختر به شرح زیر است:



 نجابت، حیاء و عزت سه گنجینه با ارزش و مهم در وجود هر انسان است که وقتی در وجود یک دختر متبلور می شود و انسانی سرشار از همه زیبائی ها و خصایص نیک اخلاقی می آفریند.



دختری که خویش را ارزشمند و قطعه ای موثر از جورچین تحول در مسیر به آفرینی می داند هدف و برنامه مشخص، قاطعیت در مسیر و گام هایی استوار را  در طریقی  هدایت می کند که انتهای آن قرب الی الله باشد چنین فرزندانی، مانند بانوان نیک عالم، ماندگار و ارزشمند باقی می مانند.



حضرت معصومه (س)  از بهترین بانوان عالم و بانوی محجوب، عالم، باتقوا و برگزیده ای بودند که در مسیر رضای الهی گام برداشتند و حیاء و نجابت و تقوای ایشان بعنوان الگویی ماندگار برای دختران مسلمان باقی ماند؛ حیا و نجابتی که دشمن مکار از هر طریق آن را نشانه گرفته و دستمایه اهداف پلید خویش قرار داده است.



اینجانب صمیمانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر را تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال، شادی، موفقیت روز افزون و ماندگار را برای دختران ایران اسلامی مسالت دارم./



پایان پیام

  • کد خبر : 362057
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم