خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/16 - 14:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

پیام تبریک حاجی بابایی به مناسبت روز خبرنگار

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس طی پیامی ضمن گرامیداشت 17 مردادماه روز خبرنگار طی پیامی یادآور شد که آزادگی و آزادی رسانه از همان روز حرکت سیدالشهداء از مدینه به مکه به یادگار ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، متن پیام حمیدرضا حاجی بابائی به شرح ذیل است:



بسم الله الرحمن الرحیم



قداست قلم با "ن والْقلم وما یسْطرون" ماندگار شد، حرمت خبر در کوچه های مدینه آنجا که فاطمه سلام الله علیها خانه به خانه مدافع ولایت شد، برگ زرین کتاب تاریخ اخبار شد.



آزادگی و آزادی رسانه از همان روز حرکت سیدالشهداء از مدینه به مکه به یادگار ماند، زینب سلام الله علیها در امتداد عاشورا، پیغمبر کربلا شد و منزل به منزل اخبار نینوا را در هر کوی وبرزن نقل کرد و امام سجاد رسول و رسانه راستین حریت انسان‌ها گردید.



مهر شهادت بر پیشانی خبر، با فرق شکافته امیرالمومنین نقش بست و با گلوی بریده سیدالشهدا استمرار یافت و به کربلای ایران و شهدای خبرنگار رسید و ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی روز خبرنگار نام گرفت.



ضمن گرامیداشت شهدای خبرنگار، هفته بزرگداشت مقام خبرنگاران را به همه اصحاب رسانه که در سخت ترین عرصه های انقلاب همسو و همنوا با ملت بزرگ ایران با بصیرت آفرینی، حق گویی، مطالبه گری برای ایجاد اعتماد عمومی و ارتقای سرمایه های اجتماعی تلاش می کنند، تبریک می گویم و برای همه کسانی که دل در بند ارزشهای انقلاب اسلامی دارند و در مسیر شهدای انقلاب و دفاع مقدس گام نهاده اند، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قله های عزت وافتخار، صادقانه ایفای نقش می کنند، از درگاه حی سبحان سعادت و سلامت مسالت می نمایم.



حمیدرضا حاجی بابایی

نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی/



پایان پیام

  • کد خبر : 346957
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار