خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/14 - 14:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عضو هیات رئیسه مجلس:

پارک علم و فناوری پردیس نمونه موفق از پارک‌های فناورانه علمی است

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به بازدید از پارک علم و فناوری پردیس، گفت:  مجلس شورای اسلامی حمایت جدی  از شرکت‌های دانش بنیان را در دستور کار دارد.

علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پارک علم و فناوری پردیس، عنوان کرد: پارک علم و فناوری پردیس نمونه موفق از پارک‌های وفناورانه علمی در کشور است.



نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با یادآوری تلاش‌های موفق اجرای طرح های توسعه ای از سال ۸۴ در پارک علم وفناوری پردیس، افزود: با حمایت مجلس شورای اسلامی طرح ناحیه نوآوری پردیس در  یک هزار هکتار از عرصه علم و فناوری اجرایی خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس یادآورشد: تاکنون با جذب بیش از ۴ هزار میلیارد تومان  سرمایه گذاری و نیز فروش  ۱۱هزار میلیارد تومانی محصولات و استحصال سالانه  27 میلیون یورو یی، اشتغال  ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی در پارک علم و فناوری پردیس تحقق یافت.



کریمی خاطر نشان کرد: بر اساس طرح توسعه پیش بینی شده  ۵۱۰ رویداد کار آفرینی، 12 فضای کار اشتراکی و 65 شتابدهنده نوآوری در پارک فناورانه پردیس عملیاتی خواهد شد.



عضو هیأت رئیسه مجلس با تاکید بر مراحل موفق اجرای  طرح های الگویی پارک علم و فناوری در کشور،  افزود: از مجموع فعالیت‌های صورت گرفته در پارک‌های علم و فناوری کشور31 درصد به  صادرات و ۸۵ درصدمربوط به فروش محصولات تولیدی این پارک ها اختصاص دارد ./



پایان پیام

  • کد خبر : 313255
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار