خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/11 - 12:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نایب رئیس کمیسیون تلفیق:

پاداش قهرمانان ورزشی از سال 1400 پرداخت نشده است/ کمیسیون تلفیق به دنبال حمایت از رشته‌های المپیکی

نایب رئیس کمیسیون تلفیق 1402 با اشاره به بازدید خود از فدارسیون کشتی، گفت: پاداش قهرمانان ورزشی از سال 1400 پرداخت نشده و کمیسیون تلفیق به دنبال حمایت از رشته‌های المپیکی است.

احمد دنیامالی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بازدید خود از فدارسیون کشتی، عنوان کرد: با توجه به اینکه نزدیک به 16 ماه دیگر رویداد المپیک را در پیش خواهیم داشت، فدراسیون‌های ورزشی بایستی آماده سازی خود از همین امروز آغاز کنند که این مسئله نیازمند تکمیل و پیشتیبانی زیرساخت‌ها است.



نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه ورزش کشتی مدال آورترین رشته المپیکی برای کشورمان به شمار می‌آید، افزود: بر همین مبنا، باید توجه ویژه‌ای به این ورزش المپیکی داشت تا ورزشکاران با انگیزه وارد رویدادهای مهم بین المللی شود.



وی ادامه داد: از سوی دیگر، هنوز پاداش قهرمانان جهانی و المپیکی ما از سال 1400 پرداخت نشده است، قطعا ما در مجلس  به ویژه کمیسیون تلفیق به دنبال کمک به ورزش کشور به ویژه رشته‌های المپیکی خواهیم بود.



نایب رئیس کمیسیون تلفیق 1402 مجلس شورای اسلامی از کمپ ورزشی احداث شده در فدراسیون کشتی نیز تقدیر و اضافه کرد: این کمپ در دنیا بی نظیر است و باید حمایت مجلس باید چنین اقداماتی تداوم داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 356523
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم