خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/24 - 19:57
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
سنگدوینی در جمع‌بندی نهایی نظارت میدانی استان گلستان:

وزیر میراث فرهنگی توضیح دهد که چه اقدامی برای توسعه گردشگری استان گلستان انجام داده است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس گفت: مواهب خدادادی زیادی در استان گلستان وجود دارد اما از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود بنابراین از وزیر میراث فرهنگی می‌خواهم در این رابطه توضیح دهد که چه کاری برای توسعه گردشگری استان گلستان انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رمضانعلی سنگدوینی در جمع‌بندی نهایی نظارت میدانی کمیسیون فرهنگی که در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: مواهب خدادادی زیادی در استان گلستان وجود دارد اما از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود و به همین دلیل استان ما چهارمین استان فقیر کشور است و شاید باور این موضوع برایتان سخت باشد.



وی افزود: چرا از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود و از وزیر میراث فرهنگی می‌خواهم در این رابطه توضیح دهد که چه کاری برای توسعه گردشگری استان گلستان انجام داده است، بالاخره این استان مهد گردشگری بوده اما جوانان زیادی هم بیکار هستند و قطعا با توسعه گردشگری می‌توان اشتغالزایی ایجاد کرد بنابراین باید گفته شود که دردمان را باید به چه کسی بگوییم.



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس عنوان کرد: ما از وزیر میراث فرهنگی و از معاونان این وزارتخانه می‌خواهیم با جدیت به موضوع توسعه گردشگری استان گلستان ورود کنند، وقتی که آب در استان وجود ندارد مشخص خواهد بود که کشاورزی صرفه اقتصادی ندارد بنابراین باید به سمت فعال‌سازی گردشگری گلستان حرکت کنیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: تله‌کابین گلستان علیرغم اخذ همه مجوزها اما به حال خود رها شده است و با تمام پیگیری‌های انجام شده باز هم  سازمان محیط زیست پاسخ مطلوبی به این موضوع نمی‌دهد. قطعاً استفاده از ظرفیت تله‌کابین حق مردم منطقه خواهد بود.



وی عنوان کرد: اختصاص اعتبار به سالن 6 هزار نفری گرگان از مصوبات سفر رئیس جمهور بوده است که مطالبه ما این بوده این اعتبار سریعا تخصیص پیدا کند تا شاهد تکمیل این سالن ورزشی باشیم.



سنگدوینی اظهار کرد: در بندر ترکمن یک ظرفیت سوارکاری وجود دارد که بی‌نظیر است اما از زیرساخت‌های مطلوب برخوردار نبوده و باید شاهد تحول در میدان سوارکاری بندر ترکمن هم باشیم.



عضو مجمع نمایندگان استان گلستان تأکید کرد: تیم بسکتبال شهرداری گرگان دو سال پیاپی قهرمان لیگ کشور است با همه این تفاسیر سالن ورزشی ندارد و اگر این سالن 6 هزار نفری تکمیل شود قطعاً  شاهد یک تحول بزرگ در این رشته ورزشی خواهیم بود اگرچه این موضوع هم مساعدت وزارت ورزش را می‌طلبد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: اگر بخواهیم جوانان را به سمت ازدواج و همچنین زوج‌ها را در مسیر فرزندآوری قرار دهیم باید زمینه اشتغال و درآمدزایی فراهم شود و قطعاً حل این موضوع جدیت دولت را می‌طلبد./



پایان پیام

  • کد خبر : 345712
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار