خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/06 - 09:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
متفکرآزاد:

وزیر آموزش و پرورش برای ارائه توضیحاتی پیرامون نحوه رتبه‌بندی معلمان به مجلس فراخوانده شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، از پیگیری این کمیسیون برای حضور وزیر آموزش و پرورش به منظور ارائه توضیحاتی پیرامون نحوه رتبه‌بندی معلمان و تبعیضی که بین آنها ایجاد شده است، خبر داد.

روح اله متفکرآزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد انتشار خبری از سوی تعدادی از نمایندگان مبنی بر اینکه طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش به دلیل عدم اجرای رتبه‌بندی برای معلمان جذب‌شده در قالب طرح مهرآفرین در مجلس کلید خورده است، گفت: بنده تذکر جدی به مجموعه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در زمینه عدم اجرای این قانون برای معلمان مهرآفرین داده‌ام و چندین سوال و تذکر را نیز در این زمینه امضاء کرده‌ام و قرار است به دنبال آن وزیر آموزش و پرورش در نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر شود و در رابطه با تاخیر در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و تبعیض ایجاد شده بین معلمان توضیحاتی را ارائه دهد.



نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته شاید تمام این مشکلات تنها به عملکرد وزارت آموزش و پرورش برنگردد و لازم باشد که سازمان اداری و استخدامی کشور هم در این زمینه به این وزارتخانه کمک کند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون معلمانی داریم که بیش از یک دهه است که در آموزش و پرورش فعالیت می کنند و بنا بر موارد متعددی از جمله کارگزینی ممکن است مشکلاتی در فرآیند اعطاء امتیازات و مزایای قانون رتبه‌بندی معلمان به آنها وجود داشته باشد.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما انتظار داریم وزارت آموزش و پرورش به سرعت این مشکلات را رفع کند تا معلمان در آستانه سال تحصیلی جدید، دغدغه‌ای نداشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 348204
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار