خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/25 - 12:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حضور وزرای صنعتی در کمیسیون آموزش؛

وزرای صمت، نیرو و ارتباطات برنامه‌های خود را در کمیسیون آموزش تشریح کردند

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از حضور سه وزیر پیشنهادی مهم صنعتی کابینه دولت سیزدهم در این کمیسیون خبر داد و گفت: در نشست صبح تا ظهر امروز کمیسیون وزرای صمت، نیرو و ارتباطات برنامه‌های خود را در کمیسیون آموزش تشریح کردند.

رضا حاجی پور  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست صبح تا ظهر امروز (دوشنبه 25 مرداد ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که با حضور وزرای  سیدرضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت ،معدن و تجارت، علی اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو و عیسی زارع‌پور وزیر پیشنهادی ارتباطات برگزار شد، گفت: در ابتدای این جلسات وزرای پیشنهادی برنامه‌ها و سوابق خود را برای اعضای کمیسیون تشریح کردند.



وی افزود: در این نشست وزیر پیشنهادی صمت به اهمیت فناوری و رابطه صنعت و دانشگاه اشاره و حتی فاطمی امین عنوان کرد که کمیسیون اصلی او، کمیسیون آموزش ، تحقیقات و فناوری است.



حاجی‌پور ادامه داد: وزیر پیشنهادی صمت قول داد که به حمایت جدی از شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک به عرضه محصولات آنها برای راه‌اندازی چرخه تولید دانش بنیان اقدام خواهد کرد.



وی ادامه داد: در بخش دوم نشست امروز نیز که با حضور محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو برگزاری شد، با اشاره به اعتراضات و عدم رضایتمندی مردم از وضعیت آب و برق کشور، وزیر پیشنهادی قول داد که با استفاده از ظرفیت صرفه‌جویی در مصرف برق، مشکل برق را حل کند.



حاجی پور ادامه داد: اعضای کمیسیون نیز بر اجرای طرح‌های نیمه کاره و معطل مانده تأکید کردند.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری یادآور شد: در نشست با آقای زارع‌پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد ضرورت تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و پوشش تلفن همراه و تقویت زیرساخت‌های سامانه «شاد» تأکید شد.



وی اضافه کرد: همچنین در این نشست درباره پژوهشگاه این وزارتخانه و آخرین دستاوردهای ارتباطی جهان و برنامه‌های ایران در این خصوص بحث و گفت‌وگو شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 325294
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار