خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/25 - 10:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
راستینه در نشست جمع بندی سفر اعضای کمیسیون فرهنگی به استان گلستان:

وزارت ورزش گزارش مصوبات نظارت میدانی در استان ها را به کمیسیون فرهنگی ارائه دهد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزارت ورزش گزارش مصوبات نظارت میدانی در استان ها را به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه دهد تا ارزیابی ها در کمیته بررسی مصوبات سفرهای استانی انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد راستینه هفشجانی در نشست جمع بندی نظارت میدانی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از استان گلستان که در سالن استانداری این استان برگزار شد، اظهار کرد: سفر به استان گلستان پنجمین سفر نظارتی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس است و ما با انجام این سفرها به دنبال شناخت ظرفیت ها در حوزه های مختلف هستیم تا در نهایت تصمیماتی اتخاذ و اقدامات لازم انجام شود.



وی افزود: کمیته پیگیری مصوبات سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان ها تشکیل شده است تا با جدیت مصوباتی که در جمع بندی نهایی انجام می شود را دنبال کنیم. ناگفته نماند به زودی ارزیابی انجام مصوبات این سفرها صورت می گیرد و با دستگاه هایی که کم کاری و استنکاف کرده اند از بعد نظارتی مجلس استفاده می کنیم.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان ها برای گذران عمر نبوده است بلکه ما با این اقدام به دنبال خدمت به مردم هستیم و وزارتخانه ها باید متوجه باشند چه مصوبات سفر و پروژه‌هایی که به تصویب رسیده است باید با اولویت انجام شود.



راستینه اظهار کرد: انتظار می رود وزارت ورزش گزارشی از تحقق مصوبات سفر به کمیسیون ارائه دهد بالاخره ما نمی توانیم قول دهیم اما عمل نکنیم به ویژه اینکه رئیس جمهور در سفرهای خود اعلام می‌کند دولت ما صادق الوعد است بنابراین وزارت ورزش مصوبات را به صورت دقیق به کمیسیون فرهنگی ارائه دهد تا بررسی های لازم انجام گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 345734
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار