خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/24 - 18:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس پس از بازدید از میدان سوارکاری بندرترکمن در جمع خبرنگاران:

وزارت ورزش و جوانان کاستی‌های میدان سوارکاری بندرترکمن را برطرف کند؛ کوتاهی مسئولان قابل قبول نیست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزارت ورزش و جوانان کاستی‌های میدان سوارکاری بندرترکمن را برطرف کند تا دیگر شاهد گلایه‌مندی مردم  آن منطقه نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد راستینه هفشجانی پس از حضور در جمع سوارکاران بندرترکمن به خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت ورزش سوارکاری به عنوان یکی از ورزش‌های ارزشی که در دین مبین اسلام از سفارشات تأکیدی آموزش به فرزندان بوده است، کمیسیون فرهنگی با حضور در میدان سوارکاری بندرترکمن از نزدیک علاوه بر تماشای مسابقات کورس تابستانه، مشکلات، کمبودها و نواقص این میدان را بررسی کرد.



نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس افزود: با اسب‌سواران و مالکین اسب‌ها در راستای شناخت بیشتر مشکلات جامعه ورزشی به گفت وگو پرداختیم. ضمنا باید گفته شود کمیسیون فرهنگی مجلس در راستای حراست از حقوق مالکین اسب‌ها و سوارکاران و همچنین بررسی تخلفات گزارش شده به کمیسیون، تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری را تصویب و به صحن ارجاع شد و به زودی هیأت تحقیق و تفحص در این رابطه تشکیل می‌شود.



وی اظهار کرد: مسئولان باید در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و نیازمندی‌های میدان سوارکاری بندرترکمن اعم از سکوی تماشاچیان و اماکن خدماتی اقدام کنند.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: کوتاهی مسئولان و فدراسیون سوارکاری در عدم تأمین نیازهای میدان سوارکاری باعث گلایه‌مندی مالکین، سوارکاران و تماشاچیان شده است که می‌طلبد وزارت ورزش سریعا موضوعات مطروحه را برطرف کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 345708
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار