خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/26 - 13:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
تأکید اعضای کمیسیون آموزش در حضور امیرعبداللهیان:

وزارت خارجه برای تبدیل شدن ایران به مرجعیت علمی سند چشم انداز باید فعال باشد

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از حضور وزیر پیشنهادی امور خارجه در کمیسیون آموزش خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون در این نشست تأکید کردند که وزارت خارجه باید برای تبدیل شدن ایران به مرجعیت علمی سند چشم انداز 1404 برنامه داشته باشد.

رضا حاجی پور  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست صبح امروز(سه‌شنبه ۲۶ مرداد) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری که با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر پیشنهادی امور خارجه برگزار شد، عنوان کرد: در این نشست وزیر پیشنهادی برنامه‌های کلان و دیپلماسی خود را ارائه و درباره آنان توضیحاتی ارائه کرد.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به حوزه دیپلماسی اقتصادی و هم افزایی با بخش‌های ذی ربط و توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای دیگر به ویژه کشورهای همسایه از جمله نکات مد نظر امیرعبداللهیان در این نشست بود.



وی تصریح کرد: آقای امیر عبداللهیان در این نشست بیان کرد که با الهام از خطوط کلی دیدگاه‌های رهبر مقام معظم رهبری و توجه به اسناد بالادستی نظام، برنامه خود را ارائه کرده و  تلاش خواهند کرد تا وزارتخانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی ایجاد کند.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: در این نشست تأکید شد که برای رسیدن به مرجعیت علمی در سند چشم انداز 1404، نیاز به فعالیت بیشتر وزارت خارجه و تعامل و هماهنگی بیشتر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با وزارت امور خارجه احساس می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 325501
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار