خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/04/01 - 17:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نصیرایی در تشریح دستور جلسه امروز کمیسیون فرهنگی خبر داد:

ورود تخصصی اعضای کمیسیون به مباحث فرهنگی کشور

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ورود تخصصی هریک از اعضای کمیسیون به مباحث فرهنگی کشور خبر داد.

مجید نصیرایی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(سه شنبه یکم تیرماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در جلسه امروز خلاصه‌ای از گزارش عملکرد یکساله کمیسیون به اعضا ارائه شد. طی 12 ماه  گذشته 2 لایحه و 8 طرح را مورد بررسی و تصویب قرار داده و 13 فقره سؤال از وزرا در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و حدود 70 جلسه با موضوعات متنوع فرهنگی ، هنری و ورزشی در کمیسیون برگزار شد.



وی ادامه داد: بخشی از این جلسات مربوط به بررسی طرح‌ها و لوایحی نظیر طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده، وظایف و اختیارات ورزش و جوانان اعاده شده از سوی شورای نگهبان، طرح حمایت از ورزش و ورزشکاران( ورزش‌ دانش آموزان، ورزش همگانی و...)، صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی، اصلاح بند (29) ماده (2) قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح مدیریت متمرکز فرهنگی و... بوده است.



 نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در ادامه جلسه مقرر شد هر یک از اعضای کمیسیون فرهنگی در کنار رسیدگی به تمام موضوعات فرهنگی ورود عمیق‌تری بر موضوعات تخصصی خاصی  همچون گردشگری، ورزشی، سینما، رسانه و ... داشته باشند.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در پایان جلسه اعضای هیات رییسه کمیسیون فرهنگی انتخاب شدند./



پایان پیام

  • کد خبر : 321667
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار