خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/09 - 01:18
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
لاجوردی ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس؛

وحدت مردم آزادیخوا‌‌ه در حمایت از فلسطین لرزه بر اندام صهیونیست می اندازد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، ضمن دعوت از مردم حوزه انتخابیه خود برای حضور در راهپیمایی روز قدس،گفت: وحدت و اجتماع مردم آزادیخواه در حمایت از قدس و فلسطین و تقویت جبهه مقاومت و احقاق حقوق مردم ستمدیده فلسطین نقش بسزایی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، زهره السادات لاجوردی عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، از مردم حوزه انتخابیه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورد.



متن پیام به شرح زیر است:



                                                                            بسم الله الرحمن الرحیم



روز جهانی قدس گام ارزشمندی در جهت صدور ارزش‌های اسلامی و انقلابی و الگوی شاخصی برای همبستگی ملت‌های مسلمان در حفاظت از کیان اسلام و سرزمین‌های اسلامی است؛ که به عنوان یادگار و میراث جاودانه امام خمینی (ره)، نقشه‌های استکبار جهانی برای به انزوا کشاندن مسئله فلسطین را خنثی نموده و به الگوی فرهنگ‌سازی وحدت امت اسلام و حمایت از مظلوم تبدیل گشته است.



جنگ اخیر در اوکراین بیش از هر زمانی چهره دورو و متناقض غرب را آشکار ساخته و حمایت یکپارچه جهان غرب از این کشور در حالی است که انتظار دارند مسلمانان نسبت به جگر گوشه خود یعنی قدس شریف و نیز رخدادهای سایر سرزمین‌های اسلامی و مردم مسلمان در سوریه، یمن، لبنان و افغانستان بی‌اعتنا باشند؛ تا آنها بتوانند نقشه‌های شوم خود علیه آزادی و استقلال دولت‌ها و ملت‌های اسلامی را پیاده نمایند.



امروز، فرهنگ مقاومت که برخاسته از وحدت و همگرایی امت اسلامی در مقابله با مستکبران و ائتلاف‌های شیطانی آنهاست؛ به خوار چشم متجاوزان تبدیل شده و محاسبات آنها را بهم زده است. بنابراین، وحدت و اجتماع مردم آزادیخواه در حمایت از قدس و فلسطین و تقویت جبهه مقاومت و احقاق حقوق مردم ستمدیده فلسطین نقش بسزایی خواهد داشت. البته، وقایع فلسطین نه فقط یک مسئله اسلامی بلکه یک مسئله انسانی و جهانی است و همه آزادگان در سراسر دنیا نسبت به حمایت از مردم مظلوم فلسطین با ما یک‌دل و یک‌صدا هستند.



لذا، از کلیه مردم شریف و آزاده ایران اسلامی بویژه مردم عزیز تهران دعوت می کنم با وحدت و صلابت در این مراسم انسانی و اسلامی شرکت نموده و با هر گام و هر شعار استکبارستیز خود در دفع و رفع غده سرطانی اسرائیل به عنوان یک تصمیم راهبردی و اولویت جهان اسلام، سهیم باشند.



  زهره سادات لاجوردی- نماینده تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر./



پایان پیام

  • کد خبر : 340872
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار