خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/16 - 14:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در بازدید از مرکز پژوهش‌های مجلس مطرح شد؛

همکاری کتابخانه و مرکز پژوهش‌ها برای تأمین اطلاعات نمایندگان

موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران و کارمندان کتابخانه مجلس از مرکز پژوهش‌های مجلس بازدید کردند.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت از روابط عمومی و امور بین‌الملل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران و کارمندان کتابخانه مجلس از مرکز پژوهش‌های مجلس بازدید کردند.



روز دوشنبه نهم مردادماه 1402، به پیشنهاد کتابخانه‌، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، جلسه‌ای مشترک بین این سازمان و مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور معاون اشاعه اطلاعات کتابخانه، مدیر امور کتابخانه‌ای، مدیر مرکز اسناد و کارشناسان این دو بخش با آقای دکتر جهان، مدیرکل خدمات پژوهشی مرکز پژوهش‌های مجلس و تعدادی از مدیران این مرکز، برگزار شد.



 هدف از برگزاری این جلسه، تبادل افکار و ارائه نظرات، دیدگاه‌ها و طرح پیشنهادهای مناسب به منظور گسترش همکاری‌‌های دو مرکز در جهت بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به نمایندگان مجلس بود. در این جلسه، ضمن بیان شمه‌ای از فعالیت‌های صورت گرفته در ارتباط با نمایندگان و پژوهشگران و اشاره به منابع موجود در هر دو مرکز، به ارائه راهکارها و ایده‌های کاربردی برای همکاری‌های بیشتر در تمامی زمینه‌ها به ویژه انجام خدمات مشترک به نمایندگان و کمیسیون‌های تخصصی مجلس پرداخته شد. 



 در پایان این جلسه مقرر گردید، نشست دیگری در جهت ادامه همکاری‌ها، تبادل نظر در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های مشترک و آشنایی هرچه بیشتر همکاران مرکز پژوهش‌ها با امکانات، فعالیت‌ها و منابع موجود در کتابخانه مجلس در محل این مرکز برگزار گردد.حسن ختام این جلسه، بازدید از امکانات مرکز پژوهش‌های مجلس شامل واحد کتابخانه و انتشارات آن بود./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 366172
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار