خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/09 - 14:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منادی سفیدان:

همه معلمان رسمی و غیررسمی باید واکسینه شوند/ آموزش و پرورش ظرفیت تأسیس شرکت‌های دانش بنیان را دارد

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به اهمیت بازگشایی مدارس از ابتدای مهرماه 1400، تصریح کرد: همه معلمانی که در کلاس‌‎های درس حاضر می‌‎شوند، باید واکسینه شوند تا خانواده‌‎ها با آسایش بیشتری فرزند خود را به مدارس بفرستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در اجلاس سراسری رؤسا و مدیران آموزش و پرورش، اظهار داشت: از وزارت آموزش و پرورش باید تشکر کرد که طی٢٠ماه گذشته اجازه ندادند جریان ملی آموزش تعطیل شود.



نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از حالا برای بازگشایی مدارس در مهرماه شال و کلاه کنیم، افزود:  انتظار می رود که کرونا و آسیب های ناشی از آن تا آذر ماه کاهش یابد، بنابراین باید برای کلاس های حضوری آماده شد.



هر معلمی که در کلاس درس حاضر می‌‎شود باید واکسینه شود



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اهمیت بازگشایی مدارس، همه معلمان باید واکسینه بشوند و در این بین نباید کاری به رسمی و غیر رسمی بودن آن‌ها داشت؛ هر کسی که سر کلاس درس می رود باید واکسینه شوند.



وی با بیان اینکه ما در کشور 6 هزار شرکت دانش بنیان داریم که سال گذشته ٢٠٠ هزار میلیارد تومان فروش داشتند و ٤٠٠ هزار نفر اشتغال ایجاد کردند، گفت: ین فروش نتیجه زحمات نیروهایی است که از آموزش و پرورش فارغ التحصیل شدند.



منادی ادامه داد: آموزش و پرورش ظرفیت تاسیس شرکت‌های دانش بنیان بسیاری را دارد، معلمان و نیروها می توانند هر کدام یک شرکت دانش بنیان فعال داشته باشند که علاوه بر نقش معلمی در این شرکت ها هم نقش آفرین باشند.



رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به دیدار خود با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، اظهار کرد: در تلاش هستیم، مصوبه پرداخت فوق العاده ویژه معلمان را از اقای نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه اخذ خواهیم کرد تا دریافتی معلمان تا پیش از تصویب رتبه بندی معلمان نیز رشد داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 324058
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار