خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/13 - 10:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
فلاحی با اشاره به دیدار با سرپرست فدراسیون سوارکاری:

همدان مستعد میزبانی مسابقات ملی است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح بازدید خود از فدراسیون سوارکاری، عنوان کرد: همدان مستعد میزبانی مسابقات ملی است.

احمدحسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بازدید خود از بخش های مختلف فدراسیون سوارکاری و نشست با زندی سرپرست فدراسیون با اشاره به اهمیت هیات‌های ورزشی در توسعه ورزش، گفت: در این نشست حمایت بیشتر مالی از آنها را مورد تأکید قرار گرفت .



نماینده مردم همدان و فامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فعالان حوزه سوارکاری در همدان بر اساس علاقه شخصی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های مناسبی در همدان وجود دارد و این مهم فرصت خوبی برای برگزاری مسابقات ملی و کشوری به حساب می‌آید.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجموعه های ورزشی غیرفعال در همدان وجود دارد که می‌تواند به پرورش اسب ‌و همچنین تربیت سوارکاران کمک کند و در اختیار این رشته ورزشی قرار بگیرد.



وی با تأکید بر بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه نیروی متخصص اضافه کرد: در این راستا از هیچ تلاشی برای کمک به فدراسیون و هیأت سوارکاری دریغ نخواهیم کرد تا بتوانیم شاهد شکوفایی و رونق در عرصه ورزش کشور خصوصا استان باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 364418
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار