خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/08 - 15:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
وحیدی در پی شهادت نخبه ایرانی شهید محسن فخری زاده:

همت دانشمندان انگیزه‌های خباثت آلوده را ناکام خواهد گذاشت

نایب رئیس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات وفناوری مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت دانشمند ایرانی، نخبه هسته ای و موشکی شهید محسن فخری زاده در حادثه تروریستی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت ، متن پیاممحمد وحیدی به شرح ذیل است: 



بسم رب الشهدا و الصدیقین 



بی گمان همت دانشمندان، استادان و دانش پژوهان کشور، این انگیزه های خباثت آلوده را ناکام خواهند گذاشت ان شاءالله.(امام خامنه ای مدظله العالی)



شهادت دانشمند نخبه هسته ای و موشکی ایرانی شهید محسن فخری زاده، اندوه دیگری بر دل دوستداران دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد. 



یقینا مردم سربلند ایران اسلامی و فرزندان غیور آنان در راه اعتلاء و پیشرفت ایران اسلامی و قرار گرفتن آن در بالاترین مراتب علمی و فناوری مصمم تر از گذشته تلاش خواهند نمود و اینگونه رفتار خصمانه نه تنها خللی در عزم و اراده استوار ملت ایجاد نمی‌کند بلکه رایحه معطر مجاهدت علی در فضای میهن اسلامیمان پراکنده و چراغش فروزانتر خواهد شد و با انتقام سخت از دشمنان و منافقان را از این اقدام پشیمان خواهیم ساخت. 



اینجانب شهادت این عزیز را به همسر و فرزندانش  و به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی  و به جامعه علمی کشور و به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی فراگیر، تبریک و تسلیت می گویم و برای آنان صبر و سکینه الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسألت می کنم و یاد شهیدان هسته ای را گرامی می‌دارم.



محمد وحیدی 



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم



نایب رئیس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی /



پایان پیام

  • کد خبر : 308975
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار