خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/20 - 19:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی از هرمزگان تشریح شد؛

هرمزگان از پتانسیل بالای گردشگری داخلى و خارجى برخوردار است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از سفر دو روزه اعضای این کمیسیون به استان هرمزگان با هدف بررسی وضعیت گردشگری این استان خبر داد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درمورد سفر اعضای کمیسیون فرهنگی به استان هرمزگان گفت: سفر دو روزه کمیسیون فرهنگی به استان هرمزگان، طبق برنامه کمیسیون فرهنگی با هدف بررسی وضعیت گردشگری،  رفع مشکلات و موانع این صنعت انجام گرفت.



نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون امروز نشستی با مهدی دوستی استاندار هرمزگان پیرامون موضوعات و مسائل گردشگری این استان داشتند. استاندار ضمن تشریح ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری، برنامه‌های پیش بینی شده برای رونق صنعت گردشگری این استان را برشمرد و در ادامه تاکید کرد در تصمیم گیری و سیاست گذاری‌های بخش گردشگری باید به پیوست فرهنگی تمرکز ویژه‌ای  داشته باشیم.



منتظری تاکید کرد: اعضای کمیسیون در ادامه بازدیدی از جزیره هرمز داشتند و از نزدیک در جریان مشکلات گردشگری این جزیره قرار گرفتند، مقرر گردید در بازگشت به تهران تمام موضوعات مطرح شده در راستای گردشگری این استان دسته بندی و درجه بندی شود و هر یک به صورت مجزا مورد بررسی قرار بگیرد.



منتظری در پایان خاطر نشان کرد: هرمزگان با توجه به آثار و جاذبه‌های تاریخی و ظرفیت‌های طبیعی بسیار، همجواری با دو دریای بزرگ خلیج فارس و عمان یکی از نعمت های گران بهایی برای کشور ما محسوب می‌شود، سواحل این استان جنوبی از پتانسیل بالایی در رشد و توسعه صنعت گردشگری بر خوردار است که با سر و سامان دادن آن می‌توان حرفی برای گفتن نه تنها در کشور بلکه در جهان داشت، بهره جستن از این موهبت الهی در این شرایط هم به لحاظ اقتصادی برای دولت و هم مردم آن منطقه می‌تواند پرسود باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 331020
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار