خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/02 - 12:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در بازدید اعضای فراکسیون ورزش مجلس از فدراسیون والیبال مطرح شد؛

هدف‌گذاری فدراسیون والیبال برای حضور در بین 4 تیم برتر المپیک

اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون والیبال، با محمدرضا داورزنی رئیس و هیأت رئیسه فدراسیون والیبال دیدار و گفت‌و‌گو کردند و از بخش‌های مختلف این فدراسیون بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در این بازدید محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و رضا حاجی‌پور رئیس کمیته والیبال و بسکتبال فراکسیون ورزش و هیأت همراه حضور داشتند که ضمن دیدار با محمدرضا داورزنی و هیأت رئیسه فدراسیون والیبال از بخش‌های مختلف فدراسیون والیبال بازدید به عمل آمد.











بازدید فراکسیون ورزش از فدراسیون والیبال


 



رئیس فدراسیون والیبال در این دیدار ضمن تشریح برنامه‌های آتی و اهداف تعیین شده برای والیبال ایران، گزارشی از فعالیت‌های این رشته ورزشی و برنامه راهبردی این فدراسیون برای ارتقا و توسعه کیفی این رشته در بخش بانوان ارائه کرد.



داورزنی همچنین درخصوص انتخاب ولادیمیر آلکنو یکی از بهترین مربیان حال حاضر والیبال جهان به عنوان سرمربی تیم ملی ایران توضیحاتی ارائه کرد و هدف‌گذاری والیبال ایران در المپیک توکیو را قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر دانست و گفت: البته فدراسیون والیبال نگاه آرمانی نیز برای کسب سکو در المپیک توکیو دارد.











بازدید فراکسیون ورزش از فدراسیون والیبال


 



فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس نیز در این دیدار با اشاره به پیشینه ریاست داورزنی بر فدراسیون والیبال، ابراز امیدواری کرد که والیبال ایران در المپیک پیش‌رو به اهداف مدنظر دست یابد.



همچنین در این دیدار اعضای فراکسیون ورزش بر حمایت از تیم‌های المپیکی در آستانه المپیک توکیو تأکید کردند و در جریان روند اردوها و برنامه‌ریزی فدراسیون جهت آماده سازی تیم ملی برای حضور در این مسابقات قرار گرفتند.





اعضای فراکسیون ورزش مجلس، سپس در سالن والیبال فدراسیون حضور یافتند و دقایقی از مسابقه آذرباتری ارومیه و فولاد مبارکه سپاهان را از نزدیک مشاهده کردند. در ادامه نیز رئیس کمیته والیبال و بکتبال فراکسیون ورزش بازدید از سالن خانه والیبال داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 312566
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار