خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/25 - 09:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری در نشست جمع بندی نظارت میدانی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس:

نظارت میدانی کمیسیون فرهنگی در جهت فعال سازی ظرفیت های استان ها صورت می گیرد

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس،گفت: نظارت میدانی باعث می شود نسبت به ظرفیت های استان گلستان شناخت کافی پیدا شود تا برای فعال سازی آن ها اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، غلامرضا منتظری در نشست جمع بندی نظارت میدانی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس که در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان گلستان به دلیل وظیفه خود که همان بعد نظارتی است، صورت گرفت و در دوره یازدهم به این مهم مبادرت ورزیدیم.



وی افزود: نظارت میدانی باعث می شود نسبت به ظرفیت های استان گلستان شناخت کافی پیدا شود و فعال سازی پتانسیل های این استان در حوزه ماموریت کمیسیون فرهنگی مجلس است و مقرر شده در حوزه های مختلف این اتفاق بیافتد.



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا مشکلات استان مرتفع شوند و ادارات کل هم همراهی کامل را در این باره داشته باشند. در این سفر چند نشست تخصصی با فعالان فرهنگی و هنری، ورزشی، رسانه ای، جمعیت و خانواده و ... برگزار شد و در همین راستا برای اینکه این خواسته ها عملیاتی شوند مدیران کل و معاونان وزرا نیز حضور داشتند.



منتظری اظهار کرد: برای اینکه ظرفیت های استان گلستان مشاهده شوند تا اقدامات مناسب در جهت عملیاتی کردن آن‌ها انجام گیرد معاونان وزرا و مدیران کل عازم حوزه های انتخابیه شدند.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: ارتقای سطح فرهنگ عمومی از دیگر اولویت های سفر کمیسیون فرهنگی مجلس بوده است و همچنین تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با تکیه بر نسل جوان که در این راستا نیز همایش تجلیل از جوانان موفق استان برگزار شد و همین موضوع یک شروع قلمداد می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 345717
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار