خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/04 - 09:44
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
مقصودی مطرح کرد:

نسل جوان باید در جریان خطرات ناشی از حیازدایی از جامعه ایران به عنوان پروژه جدید استکبار قرار گیرند

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس، از حیازدایی به عنوان پروژه جدید استکبار جهانی یاد کرد که باید نسل جوان در جریان خطرات ناشی از آن قرار گیرند.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حیازدایی به عنوان پروژه جدید استکبار جهانی که در قالب جنگ نرم عملیاتی کرده است، گفت: متاسفانه این روزها در جامعه ایرانی-اسلامی خود شاهد اجرای این ماموریت جدید استکبار جهانی در قالب جنگ نرم هستیم که افراد مومن انقلابی را آزرده خاطر کرده است.  



نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دشمنان به ماموران سایبری خود ماموریت داده‌اند تا پروژه حیا‌زدایی از جامعه اسلامی ایران را اجرا کنند و این همان موضوعی بود که در گذشته در گفتمان انقلابیون و افراد دلسوز مطرح می‌شد که تاکید داشتند باید از آن مراقبت کنیم اما امروز می‌بینیم که در حال شکل‌گیری است.



وی تصریح کرد: هم‌اکنون سربازان جنگ نرم دشمن در صدد هستند که سبک زندگی و ذائقه خانواده‌های ایرانی را به این مدل تغییر دهند و در این راستا کیان خانواده‌ها و نسل آینده را نشانه گرفته‌اند و اجرای پروژه حیازدایی را در قالب جدید به سرعت پیش می‌برند.



تعمیق گفتمان قرآنی راهکاری موثر در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است



مقصودی خاطرنشان کرد: آنچه ما در جهت خنثی‌سازی این اقدام دشمنان وظیفه داریم، این است که تعمیق گفتمان قرآنی و نشر فرهنگ اصیل اسلامی را با دقت و سرعت در دستورکار خود قرار دهیم تا بتوانیم با این روند تهاجم فرهنگی که در قالب حیازدایی در جامعه در پیش گرفته‌اند از طریق فرهنگسازی جدید و ارائه سبک‌های اثرگذار مقابله کنیم.



باید در مورد خطرات حیازدایی از جامعه ایران به عنوان پروژه جدید استبار، مستقیم با نسل جوان صحبت کرد



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: برای تحقق این مهم می‌توان از ظرفیت نخبگان فرهنگی استفاده کرد ضمن اینکه لازم است ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و برنامه‌ریزی برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را عمیق‌تر کنیم و در رابطه با خطرات ناشی از این نوع تهاجم فرهنگی به طور مستقیم با مردم بخصوص نسل جوان صحبت کنیم.



اتحاد مسئولان در جهت رفع مشکلات اقتصادی عاملی موثر در جهت خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی استکبار



عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وحدت رویه و اتحاد بین خدمتگزاران و مردم در بهبود وضعیت رفاه عمومی از دیگر اقدامات مهمی است که باید برای مقابله با این نوع تهاجم فرهنگی صورت بگیرد و همه ارکان نظام باید تلاش حداکثری خود را در جهت رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد رفاه عمومی بکار گیرند تا از این طریق بتوانیم شاهد افزایش امید نسبت به افق روشن این انقلاب الهی در بین مردم و خنثی سازی تهاجم فرهنگی استکبار جهانی باشیم که از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و  آرمان‌های شهدا است./



پایان پیام

  • کد خبر : 344572
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار