خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/27 - 14:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رئیس فراکسیون ورزش مجلس:

نتایج بازی‌های آسیایی را نمی‌توان به پای کیومرث هاشمی نوشت/ وزیر ورزش نباید وزیر پروژه‌های عمرانی باشد

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اعتماد مجلس به کیومرث هاشمی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، عنوان کرد: مسئله مهم این است که بسیاری انتظار دارند وزیر ورزش، به تنهایی پروژه‌های نیمه تمام عمرانی را به نتیجه برساند در حالیکه در همه جای دنیا وزیر ورزش وزیر پروژه‌های عمرانی نیست بلکه باید با مدیریت سایر بخش‌های و دستگاه‌ها و محوریت شرکت ساخت این پروژه‌ها به نتیجه برسد و تمرکز اصلی وزیر بر مسائل بر زمین مانده ورزش که چالش‌های بزرگی درست کرده، باشد.

محمد‌مهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت   با اشاره به رأی مثبت نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی ورزش، اظهار کرد: در حال حاضر انتظار داریم همه دستگاه‌ها به یاری وزارت ورزش و جوانان بیایند تا برنامه‌‎های مهمی که در دستور کار وزیر ورزش و جوانان بوده و موجب اعتلای ورزش کشور خواهد شد را دنبال و اجرایی کنند.



نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در مجلس تلاش خواهیم کرد با حمایت قانونی از وزیر دست او برای پیشبرد اهداف بلند مدت به ویژه در راستای اجرای سیاست‌های برنامه هفتم توسعه باز باشد تا نهایتا بتوانیم از طریق ورزش نشاط اجتماعی در جامعه را شاهد باشیم.



وی اضافه کرد: در حال حاضر در آستانه بازی‌های آسیایی قرار داریم و درک این شرایط از سوی مجلس برای تعیین سکاندار برای وزارت ورزش اتفاق خوبی بود، هرچند که نتایج بازی‌های آسیایی چه خوب و چه بد را نمی‌توان به پای کارنامه و عملکرد وزیر جدید وزیر نوشت.



فروردین تصریح کرد: برخی انتظار دارند وزیر ورزش وزیر پروژه‌های عمرانی باشد در حالیکه این تصور غلط بوده و ما باید مسائل عمرانی را از ورزش جدا کنیم تا تمام تمرکز وزیر ورزش به این مسئله معطوف نشود، بلکه باید شرکت ساخت با نظارت بیشتر زیر نظر وزیر فعالیت داشته باشد و از سوی دیگر تمرکز وزیر ورزش بر روی ورزش قهرمانی و همگانی باشد.



رئیس فراکسیون ورزش مجلس تأکید کرد: البته وزیر جدید ورزش سابقه خوبی در حوزه ورزش دارد و قطعا باید با بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های سایر دستگاه ها نسبت به ساخت و تجهیز استادیوم‌های مجهز ورزشی اقدام کند تا این سرمایه گذاری ها در آینده به نتیجه برسد./



پایان پیام 



 

  • کد خبر : 368322
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار