خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/09 - 11:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

نامه جلال زاده به وزیر فرهنگ برای پاسداشت از زبان و ادبیات ترکی

نماینده مردم ارومیه در مجلس در نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار حمایت از نشریات و رسانه ها، آثار و تولیدات فرهنگی، هنری و سینمایی به زبان ترکی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ متن پیام وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ارومیه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر است:



مردم آذربایجان در طول تاریخ مبارزات انقلابی و عمر پر برکت چهل و سه ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی، در تمام میدان ها پیشقراول حفظ استقلال و دفاع از تمامیت ایران اسلامی بوده اند و در این راه پر افتخار بهترین فرزندان خود را فدای آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی نموده اند؛ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهدی بر این مدعاست. مردم آذربایجان به رهبر فرزانه انقلاب که فرزند آذربایجان است، افتخار می‌کنند.



وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای حفظ هویت اصیل و فرهنگ غنی آذربایجان و پاسداشت از زبان و ادبیات ترکی در کنار حمایت ویژه از مطبوعات و نشریات محلی، دست اهالی فرهنگ و هنر و رسانه وفادار به انقلاب را بگیرد و از نشریات و رسانه‌های ترکی که به عنوان رکن چهارم مردم سالاری جلودار تحولات اجتماعی و سیاسی بوده و موتور محرکه توسعه محسوب می‌شوند و همچنین از آثار و تولیدات فرهنگی، هنری و سینمایی به زبان ترکی به طور ویژه حمایت کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 332391
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار