خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/29 - 12:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس:

ناتوانی در صدور کارت امتحانی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست/ این موضوع فردا در دستور کار کمیسیون آموزش قرار می‌گیرد

شیوا قاسمی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به شکایت ها و گزارش های مردمی واصله از دانش آموزان و خانواده آن ها در خصوص صادر نشدن کارت امتحانات نهایی برای دانش آموزان، عنوان کرد: متأسفانه با وجود پیگیری های صورت گرفته هنوز سایت صدور کارت امتحانی مسدود است و این وضعیت خانواده ها را دچار مشکل کرده است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس تصریح کرد: امتحانات دانش آموزان این هفته آغاز می شود و این ضعف و در زیرساخت های آموزش و پرورش به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

وی با یادآوری اینکه با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اختیار آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات نهایی و تأثیر آن بر کنکور افزایش یافته است، افزود: ضعف امروز آموزش و پرورش موجب تجدید نظر در واگذاری اختیارات به آموزش و پرورش می‌شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: در شرایطی که آزمون نهایی مدارس تأثیر 50 درصدی در کنکور و سرنوشت دانش آموزان ما دارد، چنین ضعف و خللی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

وی یادآور شد: عصر فردا یکشنبه کمیسیون آموزش مجلس جلسه تخصصی خواهد داشت و این موضوع در نسشت کمیسیون مطرح و پیگیری خواهد شد، آموزش و پرورش به ویژه مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش باید پاسخگویی این ضعف و خلل ایجاد شده باشد./

 

  • کد خبر : 378563
کلمات کلیدی
احسان کاظم زاده نظری
خبرنگار

احسان کاظم زاده نظری

آخرین اخبار