خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/26 - 17:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حسین حق وردی:

موضوع گرانی قیمت و نظارت بر سرویس مدارس در کمیسیون آموزش بررسی می‌شود

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به گرانی نرخ سرویس مدارس به ویژه در کلانشهرها، از رسیدگی به این موضوع در کمیسیون آموزش مجلس خبر داد.

 حسین حق وردی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  درباره گرانی افسار گسیخته نرخ سرویس مدارس، عنوان کرد: این موضوع باید به صورت تعاملی میان وزارت آموزش و پرورش و سایر ارگان‌های خدمات رسان مانند شهرداری‌ها مورد تفاهم قرار گیرد.



نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، اختصاص سهمیه ویژه برای خودروهای سرویس مدارس و رایگان کردن حمل و نقل عمومی مانند مترو و بی آر تی برای دانش آموزان در ساعات مشخصی از روز از جمله راهکارهای مناسب برای مواجهه با افزایش افسار گسیخته قیمت سرویس مدارس برشمرد.



وی یادآور شد: این موضوع امروز تبدیل به دغدغه‌ای برای خانواده‌‎ها شده و وزارت آموزش و پرورش باید پیش از شروع سال تحصیلی با همکاری سایر ارگان‌ها در این خصوص برنامه داشته باشد.



حق وردی تصریح کرد: با توجه به اینکه به نظر می‎‌رسد کمیسیون آموزش در این زمینه هیچ گونه برنامه‌ای ندارد، به این موضوع در کمیسیون آموزش مجلس ورود خواهیم کرد و مسئولان ذی ربط برنامه می‌‎خواهیم.



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس  ادامه داد: تلاش می‌کنیم با حضور دستگاه‌ها و ارگان‌ها آیین نامه‌ای مشخص در زمینه سرویس مدارس داشته باشیم تا علاوه بر تعیین نرخی مصوب و موجه، قیمت سرویس مدارس را در حد توان کاهش دهیم تا حمایتی از خانواده‌های دارای فرزند دانش آموز باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 368239
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار