خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/16 - 11:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

موسی احمدی طی پیامی روز دانشجو را تبریک گفت

نماینده مردم دیر، کنگان وجم و عسلویه در مجلس طی پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، متن پیام تبریک موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر شهرهای دیر، کنگان وجم و عسلویه در مجلس یازدهم به شرح ذیل است:



بسم‌الله الرحمن‌الرحیم



شانزدهم آذرماه، نماد مقابلهٔ روشنایی چراغ علم و دانش با ظلمت استکبار و استبداد است، روزی که دنیا، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی ملت ایران را از گلو و مشت فرزندان دانشجویش دید و شنید، فریادی که استبداد حاکم در خاموشی آن عاجز ماند و آمد و آمد؛ تا اینکه یک رهبر کامل همچون امام خمینی(ره) توانست بر تعهد و بصیرت این حرکت دانشجویی بیفزاید و بهمن ماه ۵۷، پیروزی نور بر ظلمت تحقق پیدا کند.



بر روان دانشجویان شهید پیرو خط امام و رهبری و دانشجویان مبارز پیش از انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم درود می‌فرستم و با آرزوی توفیق و سربلندی دانشجویان سراسر کشور، روز دانشجو را به این عزیزان، به‌ویژه همهٔ فرزندان دانشجوی خودم در شهرستان‌های جنوب استان تبریک می‌گویم.



امیدوارم وزارت نفت برای استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و دانشجویان و جوانان تحصیلکرده بومی در صنایع نفت و گاز عسلویه اهتمام جدی‌تری از خود نشان دهد. همچنان پیگیر و مطالبه‌گر این امر مهم خواهم بود و در این مسیر نیازمند همراهی همه اقشار فرهیخته و دانشگاهی هستم و مثل همیشه دست نیاز به سوی‌شان دراز خواهم کرد. /



پایان پیام

  • کد خبر : 332956
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار