خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/30 - 16:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
مقصودی:

موافقت مجلس با تعویق تاثیر قطعی معدل در کنکور اقدامی قاطعانه برای رفع دغدغه‌های کنکوری‌ها و خانواده آنها است

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم موافقت مجلس با تعویق تاثیر قطعی معدل در کنکور تا سال 1406 را اقدامی قاطعانه و به نفع مردم و دانش آموزان و رفع دغدغه های آنها دانست و گفت: امیدواریم شورای نگهبان هر چه سریع این مصوبه را تایید کند تا عملیاتی و اجرایی شود.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با ابراز خرسندی از موافقت مجلس با تعویق تاثیر قطعی معدل در کنکور تا سال 1406، گفت: این مصوبه تصمیمی قاطعانه و به نفع مردم و دانش آموزان بود و باعث رفع دغدغه کنکوری ها و خانواده آنها شد.



وی افزود: بی شک تا زمانی که زیرساخت‌های آموزشی ما در سراسر کشور به صورت عادلانه مهیا نشود نمی توان موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور را عملیاتی کرد و در چنین شرایطی عملیاتی کردن این موضوع می‌تواند افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داده و آسیب‌هایی را به فرصت‌هایی که دانش‌آموزان می‌توانند در یک فرآیند تحصیلی و با تلاش و کوشش خودشان به دست بیاورند وارد خواهد کرد.



نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس یازدهم ادامه داد: بسیار خرسندیم که مجلس موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور را تا سال 1406 به تعویق انداخت و موج خوشحالی کنکوری‌ها را در پیام‌های ارسالی آنها مشاهده کردیم و این تصمیم شادابی و خوشحالی آنها را در پی داشته است.



مقصودی یادآور شد: امیدواریم شورای نگهبان هر چه سریع این مصوبه را تایید کند تا عملیاتی و اجرایی شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 368601
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار