خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/01/27 - 12:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در نامه ای به رئیس رسانه ملی:

مقتدایی از برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی تقدیر کرد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای از رییس سازمان صدا و سیما برای پخش  برنامه زندگی پس از زندگی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عباس مقتدایی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی در نامه‌ای از جبلی رییس سازمان صداوسیما برای پخش برنامه زندگی پس از زندگی تشکر و قدردانی کرد، متن نامه به شرح ذیل است؛



بسمه تعالی



جناب آقای دکتر جبلی



رییس محترم سازمان صداوسیما



باسلام و احترام،



این روزها در محافل مختلف از برنامه زندگی پس از زندگی گفته می شود  و موضوع و محتوای این برنامه، محور گفتگو در بین اشخاص شده است.



به نظر می رسد این برنامه توانسته با ارائه محتوای خاص و معنوی، حد بالایی از مخاطب را جذب کند و ضمن جذب مخاطب، مدتها پس از پخش، محتوا و نکات آن برنامه محور گفتگوها باشد و مردم در خصوص آن بحث و تبادل نظر کنند. این رویکرد برنامه سازی توانسته سرمایه اجتماعی صداوسیما در جامعه را افزایش دهد، بگونه ای که بر اساس گزارش های واصله در سال گذشته نیز این برنامه، یکی از پربیننده ترین برنامه‌های رسانه ملی بوده است. 



لذا اینجانب به نمایندگی از هموطنان و بینندگان این برنامه، مراتب قدردانی خود از جنابعالی، تهیه کننده محترم و سایر عوامل ارجمند این برنامه را اعلام می‌دارم و امید است اینگونه رویکردها که ضمن افزایش سرمایه اجتماعی، نقش رسانه را در زندگی مردم و رویکردهای رفتاری متبلورتر می‌کند، تقویت شود. از حسن توجه جنابعالی قدردانی می‌نماید.



عباس مقتدایی



نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم اصفهان در مجلس./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 340205
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار