خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/13 - 13:09
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
حق وردی ضمن تبریک هفته معلم:

معلمان در دوران کرونا، مبتکرانه اجازه توقف امر مقدس آموزش را ندادند

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات فراوان معلمان در دوران کرونا، عنوان کرد: در این شرایط سخت معلمان با تدریس مجازی و با ابداع روشهای ابتکاری در قالب برنامه شاد اجازه ندادند امر مقدس آموزش، لحظه ای متوقف شود.

حسین حق وردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم، سالگرد شهادت معلم شهید مرتضی مطهری را گرامی داشته و آغاز هفته معلم را به معلمان تبریک گفت.



نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی همچنین از زحمات مخلصانه و دلسوزانه، سعه صدر و صبوری معلمان در ایام سخت شیوع ویروس منحوس کرونا که با تدبیر خود این تهدید و چالش پیش آمده را به فرصت تبدیل کردند، تقدیر کرد.



وی ادامه داد: در این شرایط سخت معلمان با تدریس مجازی و با ابداع روشهای ابتکاری در قالب برنامه شاد اجازه ندادند امر مقدس آموزش، لحظه ای متوقف شود و در کنار آموزش مطالب درسی، بسیاری از تعاملات اجتماعی را با برنامه های مفرح و با نشاط به دانش آموزان آموختند.



عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت اقدامات حمایتی دولت از معلمان تأکید و اضافه کرد: یکی از اولویت‌‎های مهم مجلس یازدهم آموزش و پرورش و توجه به مسئله تعلیم و تربیت است./



پایان پیام

  • کد خبر : 318533
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم